خوش اومدی! اکانتت رو بساز و از کدتخفیف توی پروفایلت استفاده کن. ^_^

sign up
%10 OFF

The Age of Innocence – Edith Wharton

چاپ دیجیتال A

کتاب The Age of Innocence «ع‍ص‍ر بی‌گ‍ن‍اه‍ی‌» نوشته ادیت وارتون اولین بار سال 1920 منتشر شد و درسال 1921 موفق به دریافت جایزه ادبی پولیتزر شد. از روی این رمان تا حالا چندین اقتباس سینمایی ساخته شده.

قیمت اصلی 240.000 تومان بود.قیمت فعلی 216.000 تومان است.

«ارسال این کتاب تا یک و نیم هفته بعد از سفارش انجام میشه»

توضیحات

خلاصه‌ی کتاب:
در کتاب The Age of Innocence نیولند ارچر در اپرا کنتس الن النسکا دختر عمه نامزدش می را ملاقات می‌کند. الن بدلیل جدایی از کنت ثروتمند، فرارش به همراه منشی کنت و تمایلش به مقابله با عرف جامعه خودش را بر سر زبانها انداخته است. در همین حال، نیولند به می، که دختری زیبا ولی فاقد قوه تخیل و ساده است پیشنهاد می‌دهد که هر چه زودتر با وی ازدواج کند؛ در ابتدا دختر تقاضایش را رد می‌کند و با اصرار در مورد روابط دیگر وی سوال می‌کند. الن برای مشاوره گرفتن در مورد طلاق احتمالی خود به دفتر حقوقی آرچر مراجعه می‌کند. ارچر با خانواده الن موافق است که رسوایی ناشی از این امر خطر بسیار بزرگی است، و خود الن نیز با این موضوع موافق است. الن فرار می‌کند و از ارچر می‌خواهد که به دنبال او بیاید، ارچر فکر می‌کند که شوهر الن در تعقیب اوست اما در واقع کسی که آنها را تعقیب می‌کند بئوفرت است، بانکداری که به سختی با نیویورکی‌ها کنار می‌آید و به داشتن معشوقه زیاد مشهور است. ارچر که در شور و هیجانات الن گرفتار شده، تصمیم می‌گیرد نامزدی خود را به هم بزند. اما پیغامی از می می‌رسد مبنی بر این که والدین خود را متقاعد کرده که تاریخ ازدواجشان را جلو بیاندازند. پس از ازدواج، ارچر و می به مسافرت سه ماهه‌ای می‌روند و در این میان با افراد زیادی منجمله ریویر که یک معلم سرخانه فرانسوی است ملاقات می‌کنند.
‌‌

قسمتی از کتاب:
“The real loneliness is living among all these kind people who only ask one to pretend!”

درباره‌ی نویسنده:
تریشیا لونسلر، نویسنده‌ی آمریکایی چندین مورد از پرفروش‌ترین رمان‌های فانتزی نیویورک تایمز ازجمله «دختر پادشاه دزدان دریایی» و «سایه‌های میان ما» است. اکثر کتاب‌های لونسلر، کتاب‌هایی پرفروش و پرطرفدار در حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان به شمار می‌روند. بسیاری از آثار این نویسنده تاکنون به زبان‌های متعددی -ازجمله زبان فارسی- ترجمه و منتشر شده‌اند.

توضیحات تکمیلی

ژانر

رمان، کلاسیک، تاریخی، عاشقانه

نمره‌ی گودریدز

4

تعداد صفحات

265

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

نرم (شومیز)

نوع کاغذ

بالکی

هنوز هیچ بررسی وجود ندارد.