خوش اومدی! اکانتت رو بساز و از کدتخفیف توی پروفایلت استفاده کن. ^_^

sign up
%30 OFF

The Maidens – Alex Michaelides

چاپ آفست +A

کتاب دوشیزگان با عنوان اصلی The Maidens برای اولین بار در سال 2021 منتشر شد و توانست در هفته‌های اول انتشار خود در لیست پرفروش‌های نیویورک تایمز و درلیست بهترین کتاب جنایی گودریدز و آمازون قرار بگیرد.

قیمت اصلی 400.000 تومان بود.قیمت فعلی 280.000 تومان است.

موجود

توضیحات

خلاصه‌ی کتاب:
دختری در دانشگاه کمبریج به‌طرز هولناکی به قتل می‌رسد؛ قاتل احتمالاً مَرد و فردی شدیداً بیمار بوده است. ماریانا، درمانگر باهوش، به‌واسطه‌ی خواهرزاده‌اش از این قتل باخبر می‌شود. کتاب دوشیزگان (The Maidens) ماجرای درگیری ماریانا در پرونده‌ای مخفوف و رازآلود است.
الکس مایکلیدیس (Alex Michaelides) در این کتاب ما را با ادوارد فوسکا آشنا می‌کند، استاد تراژدی‌های یونان و مردی جذاب و دست‌نیافتنی، استادی که انجمنی مخفی به نام «دوشیزگان» را اداره می‌کند. این انجمن مخصوص دانشجویان ویژه‌ی استاد است، و از قضا، مقتول نیز عضو این انجمن بوده است.
ماریانا به‌سرعت به این استاد کاریزماتیک مشکوک می‌شود، او، با دانش خود از روان افراد، تشخیص می‌دهد که در پس این افسانه‌های باستانی، چیزی شوم نهفته است، چیزی مخوف که هیچ ارتباطی با ظاهر دلفریب این استاد ندارد. وقتی جسد دیگری پیدا می‌شود، ماریانا عزمش را جزم می‌کند تا جلوی این قاتل را بگیرد، حتی اگر این کار به قیمت جان خودش تمام شود.
رمان دوشیزگان، با بهره‌گیری از اسطوره‌های یونانی و پیچ‌وخم‌های داستانی، طرحی پیچیده را رقم زده که در فضای دانشگاهی می‌گذرد، فضایی که علی‌رغم ظاهر آرامَش، آبستن ماجراهایی پیچیده، رازآلود و هولناک است.

قسمتی از کتاب:
“After all, everyone’s entitled to be the hero of their own story. So I must be permitted to be the hero of mine. Even though I’m not. I’m the villain.”


درباره‌ی نویسنده:
الکس میکلیدس نویسنده و فیلمنامه نویس انگلیسیه. اون در سال ۲۰۱۹ و بعد از به چاپ رسیدن رمان اولش، «بیمار خاموش» به شهرت رسید. این رمان به زبان‌های مختلفی ترجمه شده و یکی از پرفروش‌ترین کتاب های سایت آمازونه.

توضیحات تکمیلی

ژانر

رمان، جنایی، رازآلود، اساطیری

نمره‌ی گودریدز

3.6

تعداد صفحات

334

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

سخت (گالینگور) + کاور

نوع کاغذ

بالکی

هنوز هیچ بررسی وجود ندارد.