%30 OFF

Shatter Me Series – Tahereh Mafi

چاپ دیجیتال A

مجموعه رمان Shatter Me «خردم کن»، مجموعه‌ای نوشته «طاهره مافی»ئه که اولین بار در سال 2011 منتشر شد و اولین جلد از مجموعه‌ای به همین اسمه.

150.000 تومان1.575.000 تومان

توضیحات

خلاصه‌ی کتاب:
جوليت Juliet دختري 17 ساله است كه لمس كردن پوست او موجب مرگ مي‌شود و به همین دلیل در سلولي با پنجره‌اي كوچك زنداني شده است و خانواده‌اش نیز او را طرد كرده‌اند. دنیای اطرافش در حال نابودی است و دیگر دیدن منظره ای خوش و طبیعی به یک رویا بدل شده است. در این بحران، او با فردی به نام آدام Adam  آشنا مي شود و جهان و دنیای پیرامونش دگرگون می شود. او به تدریج مي‌آموزد که باید با ترس و ترديدهايش مقابله كند و بر نفس خویش مسلط شود. در همین حین، فردی شيطان صفت به نام وارنر Warner در تلاش است تا از جوليت Juliet به عنوان سلاحي در برابر كنترل بشر استفاده كند …


قسمتی از کتاب:
I spent my life folded between the pages of books.
In the absence of human relationships I formed bonds with paper characters. I lived love and loss through stories threaded in history; I experienced adolescence by association. My world is one interwoven web of words, stringing limb to limb, bone to sinew, thoughts and images all together. I am a being comprised of letters, a character created by sentences, a figment of imagination formed through fiction.

درباره‌ی نویسنده:
طاهره مافی (Tahereh Mafi) نویسنده ایرانی آمریکایی، پرفروش و محبوب بوکتاکه. مافی به نوشتن رمان‌های عاشقانه و کتاب‌های علمی-تخیلی و فانتزی شهرت داره.

توضیحات تکمیلی

ژانر

رمان، عاشقانه، فانتزی

نمره‌ی گودریدز

3.9

تعداد صفحات

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

نرم (شومیز)

نوع کاغذ

بالکی کرم رنگ

    • Agatha_00

      This is the best

    • Agatha_00

      بقیه جلدهای رو کی موجود میکنید؟

      • reza pourebrahim

        کامل موجودن. 🙂

    • Elixir

      ممکن نیست این سری رو بخونی و عاشق کنجی و آرون نشی.

    • Masiami خریدار تایید شده

      واقعا مجموعه قشنگیه

    • Ayla Salimi

      مجموعه‌ قشنگیه

    • Parmida Barzi

      با اختلاف بهترین مجموعه ایه که خوندم

    • blot

      *اسپویل*
      داستان کتاب خردم کن اونقد جذبم نکرد که ادامه بدم خصوصا ک بعدا اسپویل شد که تو جلدای بعدی شخصیت اصلی مرد عوض میشه و آدام جاشو به شخص دیگه ای میده. این خیلی دلسردم کرد از این مجموعه که ادامه اش ندادم اما با نظرات اینجا فکر میکنم باید یه شانس دیگه بهش بدم.

    • Mangata

      من پنج جلد مجموعه ی خردم کن را خواندم و جلد اول خیلی برام جذاب بود ولی کم کم داستان کلیشه ای و تکراری شد (کتاب سلیقه ای فکر کنم چون خیلی ها هم خوششون میاد از این کتاب)ولی خوشحالم از اینکه یه نویسنده ی ایرانی امریکایی همچین کتابی نوشته و ترند شده

شاید از این‌ها هم خوشت بیاد: